Pirmasis „Hilton“ viešbutis Lietuvoje duris atvers šią vasarą: ką išskirtinio jis pasiūlys?

Liepos mėnesį Vilniuje, greta Lukiškių aikštės duris atvers pirmasis pasaulinio „Hilton“ tinklo viešbutis Lietuvoje. 109 šalyse veikiantis tinklas Vilniuje atidarys 4 žvaigždučių verslo klasės viešbutį „Hilton Garden Inn Vilnius City Centre“. Tai bus vienas pirmųjų tinklo viešbučių, įrengtų pagal atnaujinamą koncepciją, o jame svečiai ras daug vietos kultūros elementų.

 „Hilton“ atėjimas į Lietuvą yra svarbus įvykis šalies turizmui. Visų pirma jis žymi Lietuvos ir Vilniaus, kaip verslo ir poilsio kelionių krypties, patrauklumą. Antra, tokie tarptautiniai prekės ženklai sukuria papildomą vertę, nes į naujas vietas pritraukia savo ištikimų klientų srautą. Trečia, „Hilton“ visame pasaulyje išsiskiria aptarnavimo kultūra, tad jis kilstels šią kartelę visame svetingumo paslaugų sektoriuje“, – teigia „Hilton Garden Inn“ valdytojo Lietuvoje, tarptautinio viešbučių operatoriaus „Apex Alliance Hotel Management“ vadovas Augustinas Barauskas.

Pritaikytas verslo poreikiams

 Lietuva Pasaulio Banko verslo tyrime „Doing Business 2019“ užima 14-tą iš vertintų 190 pasaulio valstybių. Tai vienas pagrindinių reitingų, į kurį atsižvelgia verslininkai, rinkdamiesi šalį, kur investuoti. Vilniuje savo paslaugų centrus atidaro vis daugiau tarptautinių kompanijų. Verslo kelionės tampa vis dažnesnės, todėl tarptautinių verslo klasės viešbučių, kurie orientuojasi į itin aukštus aptarnavimo kokybės standartus, poreikis auga.

„Verslo atstovui reikalinga kokybiška kelionė: jis tikisi greito ir sklandaus aptarnavimo. Atsižvelgiant į tokių klientų poreikius, 164-ių kambarių „Hilton Garden Inn“ viešbutyje, įsikursiančiame „LiveSquare“ verslo komplekse, veiks konferencijų salės, spartus Wi-Fi interneto ryšys. Norintys padirbėti tai galės padaryti tiek minėto komplekso bendradarbystės centre „Spaces“, tiek ir savo kambariuose, mat jie bus pritaikyti darbui. Įsikursime strategiškai patogioje mūsų klientams vietoje, netoli vyriausybinių organizacijų, ambasadų, verslo centrų, Seimo. Patogi lokacija viešbučio svečiams leis sutaupyti šiandien itin brangaus laiko“, – pažymi A. Barauskas.

Duoklė lietuvių kultūros paveldui

 Praėjusią vasarą „Hilton“ keitėsi interjero konceptas: jis tapo šviesesnis, erdvesnis ir pritaikytas besikeičiantiems keliautojų poreikiams – bendravimui sukurtos specialios erdvės. Vilniuje duris atversiantis viešbutis bus vienas pirmųjų, įrengtų pagal atnaujintą koncepciją. Nors „Hilton“ prekės ženklas yra tarptautinis, jis skatina, kad šalyse, kuriose atsidaro šio tinklo viešbučiai, juose atsispindėtų vietinė kultūra. Kuriant lietuviškąjį „Hilton Garden Inn“, „Jurtos“  interjero dizainerėms buvo palikta nemažai kūrybinės laisvės, tad duoklė buvo skiriama autentiškos lietuvių kultūros paveldui.

„Visa tai subtiliai atsispindės detalėse ir tai taps vienu iš viešbučio išskirtinumų. Baltų raštus primenančios žalvario detalės bus įklijuotos grindų plytelėse, susitikimų kambariai bus pavadinti baltų genčių pavadinimais. Lubose instaliuoti kabantys žalvario elementai – tai tarsi užuomena į šiaudinius „sodus“. Net ir šiurkštaus granito židinio apvadas turėtų atrodyti kaip numestas akmuo ar aukuras. Viešbučio interjere netruks ir baltų kultūrai būdingų žemiškų ramių spalvų, o puodynėse susodinti ir lauko žibintais apšviesti medeliai „Garden Lounge“ zonoje bus tarsi žaliojo Gedimino prospekto tęsinys“, – atskleidžia „Jurtos“ interjero dizainerė Nona Kondrotas.

Išskirtinis ir svečiams, ir darbuotojams

„Hilton“ svečiams visame pasaulyje rūpi ne tik akiai maloni aplinka, bet ir šiltas, malonus aptarnavimas ir svetingumas, todėl visame tinkle laikomasi tarptautinės „Brighthearted“ politikos, kuria siekiama rodyti nuoširdų rūpestį kiekvienam viešbučio svečiui ir suteikti jo kelionei nepamirštamą patirtį.

„Hilton“ tinkle pagrindinis dėmesys yra skiriamas svečiams, kadangi jų poreikiai keičiasi ir vystosi, mūsų svetingumas turi būti išskirtinis, kad nuolat atitiktų ir viršytų jų lūkesčius. Svečiai to tikisi apsistodami bet kurioje pasaulio dalyje esančiame „Hilton Garden Inn“, – pasakoja A. Barauskas, pridurdamas, kad jei viešnagės metu svečio lūkesčiai nėra patenkinami, jie gali nemokėti.

Siekiant atliepti itin aukštus aptarnavimo standartus, „Hilton“ savo darbuotojams siūlo nuolatinio tobulėjimo galimybę.

„Vienas didžiausių privalumų darbuotojams– profesinio tobulėjimo ir karjeros galimybės. Turime įvairių mokymo programų, dalijamės skirtingų šalių patirtimi. Visa tai leidžia visiems darbuotojams augti profesinėje srityje, tereikia pasinaudoti sukurtais įrankiais. Be to, norintys gali siekti tarptautinės karjeros“, – teigia A. Barauskas.

„Apex Alliance Hotel Management“

 Šiuo metu „Apex Alliance Hotel Management“ valdo „Hilton Garden Inn Bucharest Old Town“, „Courtyard by Marriott Vilnius City Center“ viešbučius. Šiais metais planuojama atidaryti dar 5 viešbučius: „Hilton Garden Inn Vilnius City Center”, „Hilton Garden Inn Riga Old Town“, „Hilton Garden Inn Bucharest Airport“, „Courtyard Bucharest Floreasca“, „Moxy Bucharest Old Town“.

Nekilnojamo turto plėtros ir statybos įmonių grupių grupė „Eika“ – „Live Square“ ir „Hilton Garden Inn“ plėtotoja.

Virtuali ekskursija po „Hilton Garden Inn“ viešbutį:

http://id3d.kw.lt/360/h360